Skip to main content
הצטרפו למאבק

שופט הורה לשחרר את הטנקים שלנו, המשטרה השחיתה את המשאית

הטנקים התקועים במשטרת חדרה

שופט שלום בחדרה הורה לשחרר באופן מיידי את המשאית ואת דגמי הטנקים שהוחזקו שלא כדין במשטרת חדרה. לתדהמתנו גילינו שהשוטרים גרמו נזקים למשאית ו"איבדו" את השלט שנועל אותה.

הסיפור הזה הצליח להדהים אפילו אותנו, "שועלי קרבות" ותיקים שכבר ראו דבר או שניים בחייהם. נראה שאין קץ להתעמרות של משטרת ישראל באזרחים שומרי חוק ולפגיעה בחופש הביטוי והתנועה.

היום (27.6.2024) בשעות הצהריים פסק שופט בית משפט השלום בחדרה, ערן זלר, כי על המשטרה לשחרר באופן מיידי את שני טנקי הקלקר שלנו שמוחזקים בידיה שלא כדין מאז יום חמישי שעבר. כזכור, המשטרה ניסתה לסכל את פעולות המחאה שלנו באזור קיסריה ועצרה את המוביל ועליו שני דגמי הטנק.

המשטרה העלתה במהלך הדיון שורה ארוכה של טענות מופרכות שנדחו בזו אחר זו בידי השופט זלר. לבסוף, הוא הורה לשחרר את הטנקים ואת המשאית שהובילה אותם ללא דיחוי, תוך שהוא מגביל את מספר האנשים שיכולים לעלות על הטנק לחמישה – זאת, עקב טענותיה המופרכות של המשטרה בנושאי בטיחות.

עו"ד נועם משי ממערך "עוטף העצורים" שייצג אותנו בדיון קיעקע את טענות המשטרה אחת-לאחת והביא לשיחרור המיוחל. בנוסף, השופט נתן הכשר מלא לטנקים שלנו ולפעולות המחאה שלנו בקיסריה ביחד איתם.

צפו בעו"ד נועם משי מספר על הנזקים שגרמה משטרת חדרה

 

אבל כאן רק התחילה הסאגה שהדהימה אותנו.

אחרי פסיקת השופט מיהרנו לחצר משטרת חדרה ביחד עם בעלי המשאית, ארז הלפנד, על מנת לקבל את הרכוש שלנו. לתדהמתנו, מצאנו משאית חבוטה עם פגיעות משמעותיות – תוצאה של שימוש פוחז ועברייני של השוטרים, בנוסף לכיתובים בצבע שאינו מחיק על גבי המשאית. בנוסף לכך, השוטרים טענו ש"איבדו" את השלט שנועל את המשאית כך שלמעשה היא תקועה כעת ללא יכולת לפתוח או להניע אותה.

בנוסף להתנהלות הפושעת וחסרת האחריות, המשטרה ביטלה למעשה את רישיון הרכב בטענות שונות ובמריחות ביורוקרטיות. נאמר לנו שרק ביום ראשון יוכל בוחן רכב לסייע לנו בנושא ולאפשר המשך תנועה של המשאית מחוץ לחצר התחנה.

צוות הלוחמים בבית משפט השלום בחדרה
צוות הלוחמים בבית משפט השלום בחדרה

 

משטרת ישראל – במחדל ובזדון – פוגעת באופן חמור ביותר בחופש הביטוי, בחופש התנועה ובזכות הקניין של בעל המשאית ושלנו. עורכי הדין שלנו יטפלו בנושא בחומרה. על פי הערכה ראשונית בלבד – הנזקים הכספיים לבעל המשאית ולנו נאמדים בלמעלה מעשרת אלפים ₪ עבור כל יום שבו המשאית מושבתת שלא כדין.

וגם היום נזכיר למשטרת בן-גביר שאיבדה כיוון ודרך: לוחמים אמיתיים שבלמו בגופם וברוחם את צבאות ערב ב-1973 יודעים להילחם גם ללא טנקים וגם אל מול התנכלויות עברייניות של המשטרה. רק התחלנו.

מוזמנים לעקוב אחרינו ברשת >> https://linktr.ee/kippur73veterans