Skip to main content
הצטרפו למאבק

לוחמי כיפור 73' מתייצבים בכל מוצ"ש לצד משפחות החטופים בשער בגין

מחבקים את עינב צנגאוקר - מופת לנחישות ואומץ

העמדה הקבועה שלנו עברה לצד משפחות החטופים בשער בגין. הצטרפו אלינו, קחו חולצה צהובה לאות הזדהות עם המאבק להשבת החטופים עכשיו!

העמדה הקבועה שלנו בהפגנות מוצ"ש בת"א עברה לצד משפחות החטופים בשער בגין בקריה (על דרך בגין). אנחנו, לוחמי כיפור 73' שנאבקים על דמותה של המדינה, נלחמנו במלחמת יום הכיפורים לחלץ במחיר דמים את מיטב חברינו שנפלו בשדה הקרב. לא ניתן להפקיר אזרחים ולוחמים בידי ארגון הטרור הרצחני חמאס. הממשלה שלנו והועמד בראשה מסכלים פעם אחר פעם עסקה שהייתה יכולה להציל חייהם של רבים, להחזיר את החיים הביתה ואת המתים לקבורה מכובדת בישראל.

מוקד המחאה שלנו בשער בגין מחבק את המשפחות ועומד לצדן, שכם אל שכם, כי לא מפקירים פצועים בשטח.

העמדה שלנו מושכת תשומת לב בקרב רבבות שמגיעים להפגנות בשער בגין. במוצ"ש 14.9 התייצבנו לצד המשפחות בהצהרה שלהן לתקשורת, והענקנו חיבוק אמיץ לעינב צנגאוקר, אמו של מתן החטוף בעזה. עינב וחבריה ממשפחות החטופים הם אות ומופת לנחישות ולאומץ – אנשים שהם מודל לחיקוי גם עבור "שועלי קרבות" ותיקים כמונו.

מחבקים את עינב צנגאוקר - מופת לנחישות ואומץ
מחבקים את עינב צנגאוקר – מופת לנחישות ואומץ

לוחמי כיפור 73' מצטרפים למאמץ ״המלחמה הצהובה״ וזועקים ביחד עם משפחות החטופים וכל עם ישראל – עשו עסקה עכשיו! כאן ומייד! השיבו את כולם הביתה!

תוכלו למצוא אותנו ממש ליד מוקד המחאה של משפחות החטופים מדי מוצ"ש, קרוב-קרוב לשער בגין.

האלוף בדימוס עמרם מצנע איתנו בשער בגין
האלוף בדימוס עמרם מצנע איתנו בשער בגין

הזמן של החטופים הולך ואוזל, רבים מהם מתים בשבי מפלצות האדם של חמאס במנהרות בעזה. האוויר אוזל לחטופים, האוויר אוזל למשפחותיהם שנקרעות מגעגועים ודאגה, האוויר אוזל לכל עם ישראל שצופה בהפקרה ומבין שאין ממשלה שתגן עליו ותדאג לו בשעת צרה.

מתייצבים לצד משפחות החטופים בשער בגין
מתייצבים לצד משפחות החטופים בשער בגין

רבים מאיתנו ורבים מחברינו מכירים כבר למעלה מ-50 שנה את אימת השבי. בקרב רבים מדי מאיתנו האימה הזאת רודפת אותנו עד ימים אלה ממש. אנחנו מכירים מקרוב את המחיר הנורא של השבי ואת ייסורי הגוף והנפש הכרוכים בו.

אסור לנו לשתוק ולקבל את ההפקרה כגזירת גורל!

ח"כ נעמה לזימי בביקור בעמדה שלנו בשער בגין
ח"כ נעמה לזימי בביקור בעמדה שלנו בשער בגין

זה מיקום העמדה שלנו בשער בגין:

מוזמנים לעקוב אחרינו ברשת >> https://linktr.ee/kippur73veterans