Skip to main content
הצטרפו למאבק

לוחמי כיפור 73' מזמינים אתכם ללבוש צהוב למען החטופים

לוחמי כיפור למען החטופים

הזמן של החטופים הולך ואוזל, רבים מהם מתים בשבי מפלצות האדם של חמאס במנהרות בעזה. אתם מוזמנים ללבוש את החולצות הצהובות שלנו לאות הזדהות עם המאבק.

 

לוחמי כיפור 73' מצטרפים למאמץ ״המלחמה הצהובה״ וזועקים ביחד עם משפחות החטופים וכל עם ישראל – עשו עסקה עכשיו! כאן ומייד! השיבו את כולם הביתה!

החולצות החדשות שלנו מצטרפות למאבק ללא פשרות מול אטימותו של ראש הממשלה המפקיר את החטופות והחטופים כבר 329 ימים – וזאת בנוסף להפקרה שקדמה לאסון 7.10 ולהפקרה שרבים חוו ביום האסון ומאז.

הזמן של החטופים הולך ואוזל, רבים מהם מתים בשבי מפלצות האדם של חמאס במנהרות בעזה. האוויר אוזל לחטופים, האוויר אוזל למשפחותיהם שנקרעות מגעגועים ודאגה, האוויר אוזל לכל עם ישראל שצופה בהפקרה ומבין שאין ממשלה שתגן עליו ותדאג לו בשעת צרה.

רבים מאיתנו ורבים מחברינו מכירים כבר למעלה מ-50 שנה את אימת השבי. בקרב רבים מדי מאיתנו האימה הזאת רודפת אותנו עד ימים אלה ממש. אנחנו מכירים מקרוב את המחיר הנורא של השבי ואת ייסורי הגוף והנפש הכרוכים בו.

אסור לנו לשתוק ולקבל את ההפקרה כגזירת גורל!

את החולצות הצהובות שלנו תוכלו לקבל עבור תרומה למאבק החל ממוצ״ש הקרוב 31.8 בשעה 18:30 בעמדת הטנק הקבועה שלנו ברחוב קפלן 35 בתל אביב.

 

מיקום הטנק שלנו על המפה:

חולצת לוחמי כיפור למען החזרת החטופים
חולצת לוחמי כיפור למען החזרת החטופים

מוזמנים לעקוב אחרינו ברשת >> https://linktr.ee/kippur73veterans