Skip to main content
הצטרפו למאבק

לוחמי כיפור 73': לא משאירים חטופות וחטופים בידי האויב

להחזיר את החטופים

הנהגה רקובה ומפקירה מרסקת את הערך הכל כך בסיסי מול עינינו. הנהגה שבמקום שתיתן דוגמא ומופת – עוסקת בביצור עצמה ומקורביה שהפכו את ההשתמטות לאומנותם. גילוי דעת של איל יפה, ממקימי קבוצת לוחמי כיפור 73'.

 

כתב: איל יפה, מוביל קבוצת לוחמי כיפור 73'

 

אנחנו, לוחמי כיפור 73' שניצבו בחזית ובתופת לפני למעלה מ-50 שנה ידענו אובדן, שכול, פציעה והלם קרב. ידענו גם ידענו שבי.

היום אנחנו קוראים בקול גדול – לא משאירים חטופות וחטופים בשטח האויב!  

גם 50 שנים אחרי מלחמת יום הכיפורים רבים מאחינו חיים את מוראות השבי הנורא. את עוצמת הרעות, המחויבות האחד לשני ורוח החייל של המדינה קיבלנו ממשפחותינו, משפחות לוחמי צה"ל. לחמנו, ולרגע לא ויתרנו על ערכי היסוד שעליהם חונכנו – לא משאירים פצועים והרוגים בשטח.

רבים מחבריי נפלו ונפצעו בקרב – לחמתי בחזית סיני, חילצתי, וחולצתי עם פציעה קשה. איבדתי חברים רבים, שמותיהם נרשמו בדם והם נמצאים תמיד איתי. הייתי קרוב לאבד את חיי אלמלא חבריי הלוחמים שפעלו על פי ערכי הרעות שספגנו ומוכרים לנו היטב.

במחדל 73' נפלו 2,656 לוחמים ועוד 7,251 חיילות וחיילים נפצעו בגופם ובנפשם. 294 חיילים גיבורים נפלו בשבי בחזית הצפונית ובזו הדרומית.

קשה להאמין אבל היום, אחרי מחדל 23 ו-24 – יש כאן בתוך הבית מי שמאיימים על המורשת הערכית והקדושה הזו. הנהגה רקובה ומפקירה מרסקת את הערך הכל כך בסיסי הזה אל מול עינינו. הנהגה שבמקום שתיתן דוגמא ומופת – עוסקת בביצור עצמה ומקורביה שהפכו את ההשתמטות לאומנותם.

כנגד תרבות ההרס המוחלט אנו נזעקים ומזעיקים!

הסירו את ההנהגה הרעה והחולה הזו מן הארץ, הרחיקו אותה מקביעת גורלנו וגורלם של חטופינו הנמקים מדי-יום בשבי מפלצות האדם בעזה. ההנהגה כשלה בהבטחת ביטחוננו! היא כושלת מכשילה ותכשיל את חילוץ החטופים ואת שיקום ביטחוננו, יישובינו ותושבינו.

ואתן, משפחות מתייסרות יקרות, משפחות כל החטופות והחטופים, החיים וההרוגים, וכלל המשפחות כולן – קבלו השתתפות בכאבכן וחיבוק תומך עמוק מתוך ליבנו הדואב לעד, הלב של לוחמי כיפור 73'.

בשעה שבה ההנהגה הרקובה והצינית, נציגת המשתמטים, אינה סופרת את הלוחמים, את המשפחות, ואת העם הטוב שנלחם כדי להציל את עצמו מידיהם – עלינו לזכור ולהזכיר: יום הדין האזרחי יגיע בקרוב.

במשפט העם – יינתן הדין! אלה המפקירים והמופקרים יפנו מקומם מעמנו לעולם, לדיראון עולם.

 

מוזמנים לעקוב אחרינו ברשת >> https://linktr.ee/kippur73veterans