Skip to main content
הצטרפו למאבק

משטרת חדרה מתנכלת למחאה: הטנקים שלנו תקועים אצלה ללא סיבה

הטנקים שלנו תקועים בחצר משטרת חדרה

משטרת חדרה שוב עושה דין לעצמה ומנסה לחבל במחאה אזרחית נחושה ולא אלימה. לוחמים אמיתיים שבלמו את צבאות ערב ב-1973 יודעים להילחם גם ללא טנקים.

משטרת חדרה ממשיכה לנסות לחבל במחאה ולחנוק את חופש הביטוי. הבוקר (23.6.2024) קיבלנו הודעה שהטנקים שלנו תקועים שם עד להודעה חדשה. את הנימוקים להחלטה המגוחכת והמקוממת לא קיבלנו, אבל ברור לנו שמישהו (או נכון יותר מישהי) בקיסריה מאוד מאוד חושש מהחרפת צעדי המחאה שלנו ושל הארגונים השותפים לנו.

לא תכבלו את הטנקים שלנו. רק התחלנו

לא תכבלו את הטנקים שלנו. רק התחלנו

כזכור, המשטרה – בדגש על משטרת חדרה – מנצלת כל הזדמנות להתנכל לפעילות המחאה הלא-אלימה והחוקית שלנו.

התקרית החמורה ביותר אירעה בחודש מרץ, אז נעצרו באלימות קשה שלושה מחברי הקבוצה שלנו – שמי עטר, קובי סיוון ואליעזר בריליאנט, בעת ההכנות עם הטנק לפני הפגנה בקיסריה.

 

"מפקד משטרת חדרה רודף אותי ומופיע לי בסיוטי הלילה" – העדויות בכנסת

 

ביום חמישי האחרון מישהו שוב החליט לנסות לסכל את פעילות המחאה. המשאית שלנו ועליה שני דגמי טנק נעצרה ב"מארב" משטרתי במבואות קיסריה ונלקחה לבדיקה בידי בוחן משטרתי בחצר משטרת חדרה. מאוחר יותר השוטרים עצרו ולקחו גם נגרר ועליו שתי מקלחות שדה. למה? ככה.

כרזת הטנקים הכבולים במשטרה איתנו ב-מ.ק.710
כרזת הטנקים הכבולים במשטרה איתנו ב-מ.ק.710

נהג המשאית שהוביל את הטנקים עוכב לחקירה ושוחרר בהתערבות עורכי הדין ממערך העצורים שמעניקים לנו גב משפטי חשוב מול המשטרה שלא יודעת מה לעשות מול מחאה אזרחית נחושה ולא אלימה. הבוקר שוחררה המשאית, אך הטנקים – שני דגמים מקלקר שאין בהם שום דבר לא חוקי או מסוכן – נותרו תקועים בחצר משטרת חדרה.

"משטרת האיוולת של בן גביר פוגעת בציבור במקום להגן עליו״, אמר איל יפה מלוחמי כיפור, ״משטרה של עיר שלמה עוסקת בשני דגמי טנקים מקלקר, כאילו זה הרכב הכי מסוכן בכביש״.

 

לפיכך, יש לנו הודעה עבור משטרת בן-גביר שאיבדה כיוון ודרך: לוחמים אמיתיים שבלמו בגופם וברוחם את צבאות ערב ב-1973 יודעים להילחם גם ללא טנקים. רק התחלנו.

מוזמנים לעקוב אחרינו ברשת >> https://linktr.ee/kippur73veterans